גם קרינת השמש וגם חום הכביש והמנוע מונעים מהחיישן
- ☼
- ●
- טמפרטורות קיצוניות או לא מדוייקות עוזיאל
- 454
- מיקום: חריש
- 454
מד הטמפרטורה אצלי ברכב, המראה את הטמפרטורה מחוץ לרכב, מצביע כל יום בצהריים על טמפרטורה של 34,35 מעלות בכביש 6, באזור מחלף אייל. זו טמפרטורה גבוהה ב2,3 מעלות ממה שאני רואה במדידות שמופיעות כאן על מכם הגשם. אז מה דעתכם, המד שלי מפקשש?
מצד שני, בתקופת החום הקיצוני, הוא הראה באופן די מדוייק 37,38 מעלות כל יום כפי שהראו התצפיות כאן במד הגשם.
מה אני אמור להבין מזה?
מצד שני, בתקופת החום הקיצוני, הוא הראה באופן די מדוייק 37,38 מעלות כל יום כפי שהראו התצפיות כאן במד הגשם.
מה אני אמור להבין מזה?
- ☼
- o
- מד מעלות של הרכב כמעט תמיד לא מדיוק ואין לסמוך עליו בכלל יוסי
- 126
- מיקום: ירושלים
- 126
- ☼
- ●
- חיכוך הצמיגים על האספלט מומר לאנרגיית חום turbulence
- 203
- 203
החום הזה נפלט וזוהי הטמפרטורה שחיישן הרכב מזהה בנוסף לחום שהוא מזהה בחוץ, כלומר, הוא מזהה עוד רכיב חום שמשפיע על המדידה.
מה שאתה רואה בתחזיות זוהי טמפרטורה בגובה 2 מטר מעל פני הים וזוהי הטמפרטורה הרבלנטית אלייך.
אפשר להקביל את זה אם אתה צריך דוגמא ללהיכנס עם חיישן טמפרטורה לתוך סאונה ואז מן הסתם הטמפרטורה לא תהיה זהה לבחוץ יש משהו שמשפיע ומחמם את האיזור.
מה שאתה רואה בתחזיות זוהי טמפרטורה בגובה 2 מטר מעל פני הים וזוהי הטמפרטורה הרבלנטית אלייך.
אפשר להקביל את זה אם אתה צריך דוגמא ללהיכנס עם חיישן טמפרטורה לתוך סאונה ואז מן הסתם הטמפרטורה לא תהיה זהה לבחוץ יש משהו שמשפיע ומחמם את האיזור.
ההודעה נערכה
- ☼
- ●
- זה נכון, אבל רובנו לא בגובה 2 מטר מימי
- 96
- מיקום: ירושלים
- 96
וגם מי שבגובה 2 מטר, כשהוא הולך בחוץ רוב האויר שפוגש אותו לא בגובה 2 מטר. כך שהטמפרטורה הרלבנטית לחיי יומיום לא באמת נמצאת בגובה 2 מטר. שלא לדבר למשל על כלבים, שחוץ מכפות הרגליים שלהם שנשרפות מהאספלט, גם האויר שהם נושמים ומסביבם רחוק מלהיות בגובה 2 מטר. ואם אתה נוסע באוטו בלי מזגן, הטמפרטורה שמעניינת אותך לא נמצאת בגובה 2 מטר
- ☼
- ●
- גם קרינת השמש וגם חום הכביש והמנוע מונעים מהחיישן המוביל הבטוח
- 124
הוספת דיווח
מקרא סימנים
- הוספת תגובה
- ☼ הודעה חדשה
- ● הודעה עם תוכן
- o הודעה ללא תוכן
- משקיען
- מדווח מאתר סקי
- מדווח מלב ים